PerbeZaaN Gitar & GirLFrienD - Khas buat Lelaki


  • Gitar hanya memerlukan gadget, amp serta letrik yg murah tuk dimainkan. Tambahan pula beli sekali je. Tapi gf korang memerlukan makeup, kasut, baju, handbag atau lebih dari tu. Lebih2 lagi korg kene blanje diorg tiap kali dating!

  • Gf korg xleh dok 1 umah dgn korg..tapi gitar boleh! nak masuk dlm hotel murah pn boleh..

  • Bila gitar berbunyi cam sial, korang leh tune gitar tu sampai puas aty. Tapi if korang dpt gf yg byk bunyik, da xleh nak tune da melainkan korg sumbat mulut gf korg dgn tayar keta api sebijik.

  • If korang main gitar teruk, gitar akan berbunyik teruk. Ini bermakna gitar xsuke berbohong mcm gf korang slalu wat..

  • Gitar xkesah korang nak main die setahun skali k, 2 bulan skali k..bile2 pn boleh..tp gf korang akan marah bile korg hanya kuar dating dgn dyorg sebulan skali..

  • Xkire la gitar korg besar ke, jenis lame ke, kerepot ke, berhabuk ke.. org x kesah selagi itu gitar..tapi bile korang ade gf yg jenis cam tu..org akan terase pelikk..

  • Ape beza tenung gitar dgn tenung perempuan lain? tenung gitar kita akan terase nak beli gitar lain, tapi tenung perempuan lain dpt rase tamparan dr gf sendiri..

  • Korang leh main gitar lain selain dr gitar yg korg ade. Xde sape nak marah pn..tapi if korg main² dgn betina lain, gf korang akan marah atau mintak break dgn korang.

  • Korang tgk org lain main dan goreng gitar, rase seronok dan terpegun dgn skill2 yg ade. tapi bile korang tgk laki lain pegang2+pelok2 dgn gf dyorg..rase meluat!

  • Korang leh raba, gosok2, cium2 badan gitar korg tanpa segan silu dpn org ramai..if korang wat camtu kat gf korang? dapekla makan penampar sejibik dan dicop gile sex~

    Mane lebih bez? gitar atau gf? up to you la..

KeJaHaTaN ZioNist, IluminaTi, FreeMason & konco-Konconya

Antara 'barangan mereka' yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan dari kita.

1. Kita diajarkan dalam buku biologi, buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ini) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam, tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman. Nak ikut kafir ke nak ikut nabi kita? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sebab hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. so kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam. Makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains keluaran kafir ini.

2. Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi di tangan mereka.

3. Kita diajar memakan daging kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan kegemaran Nabi kita. Seolah-olah buku sains ini nak merendahkan pemakanan Nabi kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.

4. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans.

5. Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat, contohnya coke dan maggi. Coke tu sangatlah beracun, pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi). Dan para Melayu kita juga yang ketagih minum.

6. Untuk pengetahuan, para kafir ejen Dajjal ni juga mengwar-warkan kebaikan minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. Selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sebab dalam soya ada hormon estrogen yang sama dengan estrogen pada wanita. pastu soya ada phytic acid yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas.

Secara kesimpulannya para kafir agen dajal ni bukan setakat melemahkan kita dari segi lain namun secara pemakanan kita jua.

Firman Allah:
Wahai sekalian manusia! Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik dan janganlah kamu ikut jejak langkah Syaitan kerana sesungguhnya Syaitan itu ialah musuh yang terang nyata bagi kamu.
(Al-Baqarah, 168)

Dan makanlah dari rezeki yang telah diberikan Allah kepada kamu, iaitu yang halal lagi baik dan bertakwalah kepada Allah yang kepadaNya sahaja kamu beriman.
(Al-Maidah, 88)

Oleh itu, makanlah (wahai orang-orang yang beriman) dari apa yang telah dikurniakan Allah kepada kamu dari benda-benda yang halal lagi baik dan bersyukurlah akan nikmat Allah, jika benar kamu hanya menyembahNya semata-mata.
(an-Nahlu, 114)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...