Aku, Kamu & dia...


Nukilan ini tak ada kena mengena dengan hati dan perasaan sesiapa...Cuma sekadar mengisi ke-boringan yang melanda dan amarah yang tak tahu nak ditujukan kepada siapa. mengapa aku...mengapa kamu...dan mengapa dia...
Aku: kamu, aku serius nie...
Kamu: ................
dia: serius ke kamu nie dengan aku nie..ish...aneh sungguh kejadian manusia nie...
Aku: kamu....aku tanya betul-betul nie, aku suka kamu,aku rindu kamu...kamu juga berkata begitu tapi  
          kenapa kamu biasa je?
dia : patut ke aku nie berterus terang sangat..ish, malunya...
kamu : yep, kamu serius ni. kamu betul-betul serius nie (sambil tersenyum).
dia: fuh........lega...(tersenyum lebar)...lebar ke?
Aku: baik,kalau kamu dah kata begitu,aku pegang kata-kata kamu. aku sayang kamu.
Kamu: sayang aku juga...(tersenyum simpul)
dia: semoga aku dan kamu kekal bersama hendaknya...kekecewaan aku dahulu kini diubati dengan
        kehadiran kamu...bahagialah hendaknya.
Aku: kalau begitu, aku balik bilik dulu ya. kamu teruskanlah dengan latihan itu. Nanti bila ada masa
          aku dan kamu jumpa lagi. Aku sentiasa rindukan kamu.
Kamu: OK. kamu juga rindukan aku. Tapi pendrive aku  nie bila nak?
dia: hehe...susun strategi sikit untuk kebahagiaan akan datang...hehe. (sengih nakal).
Aku: oh, simpan la dulu. Nanti jumpa, kamu bawa tapi buat-buatlah lupa nak bagi supaya ada alasan
         aku dan kamu jumpa lagi.he.
Kamu: ngada-ngada la aku nie...
Aku: dengan kamu jer.
dia: he.....(mode bahagia).
TO BE CONTINUED...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...