Powered By Blogger

Hepi Besday My Pren...


Post kali ni berkenaan tarikh keramat bagi member baik aku sebab besday dia. Tapi bukan keramat untuk aku sebab dia tak pernah rasa nak belanja aku walaupun secubit ais kacang depan Hong Leong. Memang kurang asam. Apa-apa hal pun, hepi besday la kawan. Pelbagai wish nak bagi tapi takut tak muat la pulak. So, faham-faham la ekk...hehe...

Yang penting, aku berdoa semoga lepas nie lu jangan jadi boya-fren dah dan pandai wat keputusan untuk memilih yang terbaik. Sumanya terbaik,tapi nak cari yang paling terbaik tu susah...ingatlah, biar duduk kerana penat, jangan penat kerana duduk. Balik ni kita celebrate besday mu. Aku belanja minyak motor, lu belanja kita orang stik daging kambing gurun ke...sodap gak tuh.

Apa-apa hal....lu terbaik la....hepi besday my pren....._from irwan, Yeno,Zoid dan wam (depa tiga nie tak wish pon Cuma aku bagi markah kesian so aku letak la skali nama diorang)...

Akhir kata : rumah kata pergi, kubur kata mari...heheh...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...